tirsdag den 6. oktober 2009

30 stk. 40-års indbydelser... og en hel del timer senere

Så har den, de sidste uger, stået på indbydelser. Min kære mand fylder 40 år til december. så jeg var rundt og "snuse" for at få nogle idéer til indbydelser. Jeg faldt over et jakkekort, som jeg har set inde på Mayas Hobbyblogg. Jeg har ikke lavet det helt magen til, da der skulle laves 30. Så min version er forenklet en del.

Her erkortet lukket.

Og her er kortet åbent

Selve indbydelsen er et lille stykke papir, som skal forestille en tale i inderlommen.

Jeg har brugt Tim Holtz kæder til "lommeurskæde"

Jeg har ude på mit arbejde, fået trykt Manchester United etiketter, da min kære mand er temmelig vild med det fodboldhold. Jeg tror ikke det er mange T-shirts han har, hvor der ikke er det logo på.



Her er de så, alle 30 indbydelser

Der går nok lang tid før jeg gør det igen... men som min kære mand siger, det vare jo også 10 år før han fylder rundt igen ;o)))

31 kommentarer:

Hanneby sagde ...

pyhh ha ... de er godt nok flotte - bøjer mig i respekt i støvet.... :D... super godt gået ...

fie & Co sagde ...

Neej, sikke et arbejde du har været igennem! Jeg er da dybt imponeret over du kan gøre det på bare 1 uge... Og jeg syntes slet ikke den er enkel som du skriver, den er vildt flot og fyldt med masser af dejlige detaljer;0)

Knus Sofie

Jayne sagde ...

Hold da op et arbejde, men også super flot resultat :-) og syntes absolut ikke det er enkelt, mange lækkere detaljer. Håber folk værdsætter det store arbejde du har lagt i indbydelserne , også er kravet også sat til resten af festen :-)

Jayne

Tanja sagde ...

WAUW WAUW hvor er det nogle kanon flotte indbydelser... :o)
Enkel - OVERHOVEDET ikke, for de er TOTAL gennemførte..... FLOT...
Scrapknuzz Tanja

Pialine sagde ...

Super flotte indbydelser - de er da total seje ;o) og kæmpestort arbejde - godt gået
Knuzzer
Pialine

Karina Beck sagde ...

Hvor er de flotte og sikke et arbejde!! Håber at modtagerene værdsætter dem.

❤ Kaia sagde ...

For en jobb !!!
Og så 30 like....
Jeg er kjempeimponert, og for noen lekre farger du har brukt.
Det ble superlekkert.
Ha en fin dag.
Klem fra Kaia

Lone sagde ...

Super flotte indbydelser, Jeg er osse igang med jakkekortet efter Mayas gode How to. Jeg ved hvor lang tid det tager at lave et, så hele 30 stk.....gisp. Er meget meget imponeret.....og ja godt der er 10 år til næste gang ;-)

Annika sagde ...

og som sædvanligt fra din side af: rigtigt flot! og god ide.

Sivsko sagde ...

Jeg er fuldstændig måløs.
De er bare flotte - og sikke et arbejde.

Pia sagde ...

wow Rikke de er kanon flotte , så mange fine detaljer, supert

Margit sagde ...

Er du vimmer... Hvor ER de flotte. Og jeg kan godt forstå du "forenklede" dem... de er jo total fantasiske "alligevel". Din mand må være rimelig vild med de indbydelser... men hvad venter der nu... bordpynt, bordkort oma!!??
Idéen er skrevet bag øret, og må bruges en dag ;o)
Tak for kig og "undervisning".

Linda sagde ...

Hold dog op hvor er dewt bare et flot stykke arbejde, du er bare så utrolig god til det her:-)
hvad så...er du igang med bordkort??

Anne Bente sagde ...

wawwwww Rikke, hvor er de dog bare flotte, og for et stort arbjde, supert.

Helle Sahl sagde ...

Det er da helt vildt så flotte de. Sikke et stort arbejde. Ved siden af hinanden kan man rigtig se hvor gennemfør og stilet de ser ud.

Nikolette sagde ...

..så kan jeg bedre forstå, at det er et stykke tid siden man har hørt nyt fra dig gg Flotte kort og pyh, sikke et arbejde!

Anonym sagde ...

super flotte indbydelser,....og hold da op et arbejde... er der en how to et sted?

knuz zandra

Anonym sagde ...

Der er da først og fremmest ikke noget forenklet over de inviationer. For hold da op....det er flotte. De er fuldstændig livagtige.
Der er utroligt mange detaljer og sikke en helhed det giver.

Jeg er sikker på, de bringer lykke hos modtagerne.

Jeg vil helt klart forsøge med med sådan nogle kort. Genialt til mænd. Jeg har altid så svært ved at finde på noget til mænd.

VERDENSKLASSE.

Dorte

Anonym sagde ...

FAAAAANTASTISK ( lyden af kæmpe bifald skulle være lagt ind her:))

Og ihhh hvor er de enkle. LOL.

Anonym sagde ...

Hold da op Rikke et kæmpe arbejde, jeg synes du sagde du havde sparet på detaljerne ;o)Ej hvor er de bare flotte. Håber din mand sætter ekstra pris på dig i de her dage og at han/I får en uforglemmelig fest.KH 10na

Mette sagde ...

Rikke du er utrolig :-), hvor er de bare flotte. Sikke et stort arbejde, der er så mange detaljer. WOUW, der ramte underkæben godt nok bordet.

America sagde ...

ok, I really LOVE what you did with these fantastic Tuxedos. Incredible details and so much effort for a wonderful end-design!!! SUPER awesome work. Gonna have to give these a try. Thanks for sharing!!!! :)

Gitte sagde ...

wow - et imponerende stykke arbejde. Hvor er de bare flotte.

Linda sagde ...

Det er da helt vildt ¨så flotte de er og sikke et arbejde.

Charlotte Ravn sagde ...

Rikke du er genial! Hvor er de bare flotte og sikke et arbejde. Jeg er vildt imponeret!

Eva Helen sagde ...

WOW så flotte de ble :-)Og for en arbeid du må ha hatt med å lage så mange.Super Stilig!

Eva (Fister) sagde ...

Hold da op et arbejde - de er rigtig flotte. Er ret vild med det røde slips og den lille perle.

Charlie sagde ...

Ja hold da op - håber gemalen er passende imponeret og virkelig sætter pris på din hobby - de må da virkelig have gjort lykke. Og en ting er at lave den første - jeg kan tydeligt forestille mig hvor glad du var da du nåede til den sidste. Jeg lavede i sin tid ALT til vores sølvbryllup og det var før der fandtes QK og Sizzix i Danmark. Aldrig mere tænkte jeg også dengang. Nu havde jeg også fået den GENIALE ide at embosse (på gammeldags maner) et YNDIGT mønster på alting. Og alt dit her er jo også lavet i hånden - så jeg bøjer mig i støvet. PS og til lykke med manden.

petra/paradise sagde ...

WOOOOW WOW WOW WOW WOW!!!
Du är ju galen!! vilket jobb!!
Dessa hamnade direkt i min "inspirations"-mapp
Superläcker kostym! Vilken idé!
Du är enastående Rikki!
kramisar

Unknown sagde ...

Hvor er de indbydelser bare flotte, sikke et arbejde du har haft med dem og alle de detaljer der er på og i kortet. Jeg er dybt imponeret:0)

Dorte sagde ...

Kommer fra Maya hvor jeg så din link.
For et stykke arbejde, jeg er SÅ imponeret. Og så mange.
Overvejer at lave jakkekort til min nevø som skal konfirmeres. Synes bare det er en stor mundfuld!
Nu bøjer jeg mig i støvet, printer Mayas tutorial og iler ned for at lave en prototype. Det er jo bare et jeg skal lave....