fredag den 25. januar 2008

Hvad gør en klog...?

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!
Hvad gør en klog nu...?
Kameraet er gået i stykker... jeg kan ikke leeeve uden. Det værste er, at min yngste søn har fødselsdag på tirsdag, og vi skal have busbørnehaven på besøg. Næste weekend kommer hele familien så og holder fødselsdag...
Jeg har en hel bryllupsbog, div. kort, som jeg ville have lagt ind her på bloggen.
Øv, jeg kunne blive ved, manden min siger bare, "når men så må det vel til rep" han tager aldrig billeder og ved helt sikkert ikke hvad han snakker om, det er MIT KAMERA det drejer sig om.
Hmmm, jeg må have fat i min far, han kan forstå mig lige på det punkt, og så låne hans.
ØV! ØV! ØV!

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

knusss, din lille stakkel, det er da bare ikke til at undvære sit kamera, man bliver lige så afhængig som af sin pc :)

ha en god weekend :)

Stinne sagde ...

Pyyh det lyder næsten lige så rart som en omgang sygdom. Se da og få det indleveret til Rep og så lån af de far - det er jo nærmest LIVS nødvendigt! Forrestem vedr. din Bryllupsbog- Scrapbooking mm søger LO og lign med meget QK - Så måske skulle du lige tjekke det ??! Knus og held og lykke med kameraet.

Anonym sagde ...

Pyh Rikke - man kan jo ikke leve uden sit kamera. Jeg forstår dig udemærket. Hm, jeg har to kameraer, så der er vel altid et der virker.