lørdag den 17. maj 2008

40 års fødselsdag, der skal da et kort til

Min kære mand, som jo er Manchester United fan, det er der nok flere, som har fulgt min blog der ved. (Hint: julekugler).
Der har vi så et vennepar, hvor manden er lige så tosset, og han tager med min mand til Manchester jævnligt. Han bliver 40 år, så derfor er kortet lavet med en masse gul og rød. (På billederne ser det godtnok lidt pink ud, men det er altså rød).
Jeg har, som jeg plejer brugt en masse af mine QK, som jeg jo efterhånden har samlet mange af ;o)




17 kommentarer:

Else Slipsager Petersen sagde ...

Hvor er det bare flot flot flot. Hvem vil ikke blive glad for sådan et kort.

Har også lige fået scrapbooking mm i dag - og hvor er din runde æske bare flot. Kunne straks set at det måtte være din, for der er jo ingen som når op på dit niveau.

Karina Beck sagde ...

wow. Endnu et af dine fantastiske kort ; )

Anonym sagde ...

jamen altså rikke!! du burde jo næsten have penge af QK af og lave så mange fine ting med deres dies. Jeg bliver så inspireret og får lyst til at gå ud og købe alle dies de har :)

Pia sagde ...

wow hvem ville ikke gerne modtage et kort fra dig, du laver bare de skønneste ting, det er bare sååååå flot, kanon dygtig

Betina sagde ...

Super flot (som altid)....;O)

Majer sagde ...

Weeeh... endnu et flot kort... og super sjov måde at bruge de 3 F'er på... :-)

Susanne sagde ...

Det er da godt nok nogle fantastiske kort du laver, jeg er bare vild med din stil.

Kornum sagde ...

Såååå flot et kort ,du er bare så dygtig :)

Anne Bente sagde ...

åhhh total flot kort :)

Stinne sagde ...

HEY husk jeg har fødseldag den 8.6 - så du kan nå det endnu!

Super lækkert er sikker på John blev glad og fik tyllet fadbamser!

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare flot, så mange skønne detaljer! Du kan bare det der med QK dies!

SallyMoose sagde ...

det er bare super flot!! elsker den måde du bruger dine dies på, det er helt vild flot. Selve den "plade" hvor ringene sidder i, hvilken slags pap/papir har du brugt til det?

Tanja sagde ...

WOW WOW WOW endnu et super flot kort og mon ikke modtagerne blev rigtig glad... :o)
Scrapknuzzz Tanja

Susanne Meltesen sagde ...

Du er simpelthen for SEJ...
- dine kort er simpelthen noget helt specielt, og dette er da helt sikkert endnu et af dem...

Jette W sagde ...

Det er meget flot, du er bare rigtig god til at få brugt dine QK dies rigtig godt.
Det bliver til de mest utrolige kort.

lam sagde ...

jeg er så imponeret over dine flotte kort, hvordan bære du dig ad med at få så mange fine detaljer på

Gitte sagde ...

Sikke da nogle vildt flotte kort/minialbums. Du har bogstaveligt talt lavet/tænkt "out of the box". Du er bare så superkreativ og dygtig og skønt at du deler ideerne med os, så man kan "stjæle" lidt af dem. :-))