søndag den 31. januar 2010

Skitseudfordring på StampARTic

Så starter februars skitseudfordring. Gå ind og kig med her.

Her er mit forslag, men gå også ind og se de andre designeres forslag.


Samtidig har jeg været så heldig at modtage alle disse Awards, dem er jeg rigtig glad for.

Denne har jeg modtaget af Engels-scrapbooking

Med Awarden er der følgende regler:

1. Copy the award to your blog.
2. Link to the person who gave you the award.
3. Identify 7 interesting facts about yourself.
4. Choose seven other bloggers to pass this award on to.
5. Link to their blogs.
6. Leave them a comment to let them know about this award
7 interessante ting om mig selv

  1. Jeg kan være utrolig stædig, både på den positive og negative måde (bare spørg min mand og mine børn)

  2. Jeg har det bedst med orden omkring mig, men er ikke altid god til at praktisere det.

  3. Jeg hedder troll13 af den simple grund, at vejnavnet hvor jeg bor starter med troll og jeg bor i hus nr. 13.

  4. Jeg er trilling, har to store brødre som ville have en lillesøster og der kom 3.

  5. Jeg har selv 2 drenge og tør ikke at få flere (det skal dertil siges at begge gange jeg var gravid, aborterede jeg den ene)

  6. Jeg er typen der hellere kommer 10 min. før tid, jeg hader at komme for sent, til min mands store irritation, når jeg står og tripper ;o)

  7. Jeg ser stort set aldrig fjernsyn, jeg vil hellere sidde ved mit scrapbord (ellers var jeg nok også bare faldet i søvn).
Og disse 2 har jeg modtaget af Eva Helen




Med Awarden er der følgende regler:
Skrive ti ting jeg er glad for.

Jeg er glad for min dejlige mand
Jeg er glad for mine fantastiske drenge (2 stk.)
Jeg er glad for hvores dejlige hus, som er lavet om lige som jeg vil have det ;o)
Jeg er glad for min familie og alle mine venner
Jeg er glad for min fantastiske hobby
Jeg er glad for at rejse, men også for at komme hjem igen
Jeg er glad for sol og sommer (en mangelvare i disse dage)
Jeg er glad for mit arbejde som Grafiker
Jeg er glad for at have mit gode helbred
Jeg er glad for musik

Jeg har valgt at give alle tre Awards videre til de samme 7 bloggere.
1. Stinne
2. Mette
3. Dorte
4. Charlotte
5. Karina
6. Tanja
7. Alfie

Fortsat god dag:o)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mange gange tak for de dejlige awards. De varmer dejligt:)

Anonym sagde ...

Hej søde Rikke.

Tusind tak for de dejlige awards og for din skønne kommentar på min blog. Du er bare alletiders.

Charlotte Ravn sagde ...

Skønt kort Rikke.
Mange tak for awarderne, det var sødt af dig at tænke på mig :) Knus