lørdag den 6. marts 2010

Unik Scrap - Sponsor hos StampARTic

Som skrevet tidligere, så har Benedikte været så sød, at sponsere os på StampARTic.
Vi fik alle 10 en skøn pakke med både et stempel, massere af papir, karton, bånd og div. pynt.
Så gå endelig ind på StampARTic og se alle de skønne kort, designerne har lavet.
Du kan se dem HER.

Her viser jeg de kort, som jeg har lavet.

Her er det et kort
Her er det indersiden af kortet.

Her har jeg brugt en meget stor tag, som jeg har lavet en "taske" ud af
Og her er det indersiden.
Tusind tak til Benedikte, fordi hun har været med og sendt alle disse fantastiske pakker til os på StampARTic. Det har værret en stor fornøjelse.

4 kommentarer:

Margit sagde ...

Super søde kort ... og gode idéer. Det "taskekort" er jeg da vild med. Du giver mig en masse inspiration, Rikke. Og så er dine ting SÅ gennemførte.
Hav en dejlig søndag.

Anne Bente sagde ...

Noget så utrolig smuk Rikke, som altid jo :)

Eva Helen sagde ...

SÅ mange riktig flotte kort du har laget siden jeg var her sist.Kjempe fine!

Ha en riktig Fin dag.

Klem Fra Eva Helen

Gitte sagde ...

Ej nogle super flotte kort du har lavet. Skønne detaljer og farver. Ret vild med det taskekort.:)
Du må ha' en rigtig god weekend.:)