tirsdag den 15. marts 2011

På Unik Scrap laver vi rammer til billederne.

Her er hvad jeg har lavet.
Sådan så den ud inden jeg begyndte.

Og her er den så pyntet.

Kig med igen på fredag, hvor Linda har fundet på noget mere ;o)

***

På StampARTic har Papirdesign sponseret med papir og i mit tilfælde engle.
Her er hvad jeg har lavet ud af det med temaet bryllup.
Men gå endelig ind på StampARTic og se hvad de andre har lavet.
Her er det føst en "holder" til Champagnen.


Og her et stafelikort



Og her et alm. kort

Tak fordi du kiggede med :o)

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Wauw, en masse flotte ting du har lavet.
God tirsdag.

Annette / aka sagde ...

Hold da op hvor har du været flittig.
Så mange fine ting på en gang, vildt. Og alt er jo bare så smukt at se på. Den champagne-indpakning er da bare flot. Den ide husker jeg lige.

Lise sagde ...

Super flotte ting du har lavet. Jeg er helt vild med den champagneflaske. Har du nået alt det siden weekenden :-)for så har du da haft travlt. God tirsdag.

Anne Bente sagde ...

wawwwww rikke, for nogle total flotte ting du dog hAR lavet