mandag den 15. august 2011

Back to School på StampARTic og Kaffefiltre blomster på Unik Scrap

På StampARTic laver vi "Back to School"

Her er hvad jeg har lavet
Et kort med en PP

Og her 2 lommebøger, der er lavet med QK.


***

Så har vi "gang" i Kaffefilter blomster på Unik Scrap.
Jeg har valgt at lave dem med tre forskellige cirkler lavet af kaffefiltre, som jeg har sprayet med Glimmer Mist. Dem har jeg derefter krøllet sammen, ladet dem tørre. Så har jeg foldet dem ud igen, lagt dem oven på hinanden til en blomst.

Her er mit kort fædigt med de 2 blomster jeg har lavet.

Jeg har her på kortet også brugt kapsler.

Her er de 2 blomster set lidt tættere på.

Og her stemplet, som er fra Magnolia og malet med Prisma Color.

Materialer:
Kig ind på Unik Scrap

Tak fordi du kiggede med.

3 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Den der taske der, den er da fantastisk!! Hvor kunne jeg godt tænke mig et mønster på den:0)))
Og de lommebøger, de er da skønne!
Knuser

Lise sagde ...

Super flotte kort og lommebøger med mange lækre detaljer.

Gitte sagde ...

Ej hvor er den skoletaske bare skøøøøn. Mange fine detaljer. Hvor er de lommebøger bare flotte.
Hvor er det Tildakort bare yndigt. Smukke blomster, de må afprøves.

Jeg er helt vild med den skønne æske du har lavet til de nygifte.
Du må ha' en rigtig skøn weekend
Knus