onsdag den 5. december 2012

Julealbum - klar til efter jul

 
Jeg har her lavet et album, som er gjort klar til, at jeg når julen er vel overstået,
kan sætte alle mine julebilleder i.
 
Der er 6 sider med massere af rum og tags. Selve siderne er store lommer,
så der også kan være noget i dem.
 













 
Så kan julen bare komme an :o)
 
Materialer:
Karton
Papir fra designblok T25-31 D1
Brun blonde M32-24 B2
Hæklet blomst B16-69 F2
Tags & mini bags B03-22 G1
Store tags 361625
Mini envelopes T21-82 D1
Små tags 125591

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det bare super fint ud. Flotte sarte farver.
God decemberdag.

May Britt sagde ...

Hold op det er bare super flot.... så kan man da kun glæde sig til at sætte billeder i...

Lise sagde ...

Super lækkert album....sådan ét har jeg været heldig at få forærende af Linda:-)))))) som julesmashbog...der bliver flittigt skrevet i bogen hver dag :-))
Ha´en god dag.
Knus Lise

Linda sagde ...

Jamen Rikke:-))))
Den er jo blevet så god:-)
Godt du lige fik lidt hjælp;-)

Rigtig god aften

Knus

Fru Larsen sagde ...

Rigtig flot album, det bliver så skønt at sidde at kigge i!

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Sikke et skønt album - er vild med papiret og de skønne farver.

Synes, den minder RIGTIG meget om den julesmash, som jeg har været så heldig at få af Linda i min pakkekalender.

Skøn model - måske jeg selv tør kaste mig ud i en lignende en dag ;)