søndag den 2. marts 2008

Mit nye scraphjørne

Min kære mand har i tidernes morgen lavet et lysbord til mig i str. 40x40 cm det er super godt, men irriterende stort at slæbe frem og tilbage.
Jeg har savnet et sted at scrappe, så nu fik jeg lige den idé, at min mand kunne sætte en bordplade i reolen i hvores kontor. Han udbyggede så lige idéen med, at skære ud i bordpladen og sætte lysbordet i, SUPER IDÈ. Nu kan jeg have skærepladen liggende, og skal jeg bruge lysbordet, flytter jeg bare skærepladen igen.
Så nu kan jeg vel godt kalde mig indehaver af et scrapværelse, eller måske bare hjørne ;o)

7 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Hvor heldigt at du har sådan en kreativ mand. Dejligt bord han har lavet til dig.

Stinne sagde ...

VIldt at han har tid til det - mens han lige bygger en ny stue og laver en carport ;-) Han kan et eller andet ham din lille håndværker! KNUS - det ser forøvrigt lækkert ud!

Kreateten sagde ...

Sikke et genialt bord!
Sådan et vil jeg også have :-)

Har snuset lidt rundt på din blog, sikke hyggelig den er - kigger nok forbi en anden gang :-)

lam sagde ...

det var da en genial ide og det må være dejligt at have sådan en "handy mand" ved sin side. Flot ser det ud

Tanja sagde ...

Hej Rikke...
Hvor er du BARE så heldig, at have sådan en kreativ mand... Lejer du ham ud?? ( SÅ kunne du jo købe scrapsager for pengene)... Griner..
Det er BARE nogle total flotte ting du får lavet dig - er især HELT vild med det kort med MAN lastbilen.....
Scrapknuzzz Tanja :-)

Anne Bente sagde ...

wawww det ser da bare total lækker ud rikke :)

Anonym sagde ...

Fedt hjørne og lysbord. Dejligt med sådan en handyman ;O)