onsdag den 27. februar 2008

Jeg er blev tagged !!!

Jeg er blevet udfordret af Mette http://mettesscrapbooking.blogspot.com/ til at fortælle syv sandheder om mig selv.
Derefter skal jeg sende stafetten videre til syv andre.

7 sandheder om mig selv:
1) Min ynglingsfarver er blå og grøn. Godt at jeg kun har drenge.
2) Jeg trænger til at tabe mig. Det er jeg desværre alt for klar over.
3) Har boet i Hillerød hele mit liv. Siden fødslen i 1971.
4) Jeg elsker næsten alle slags dyr, og har haft rigtig mange forskellige.
5) Jeg hader det svineri, der kommer af, at have dyr.
6) Jeg hader kartoffelmos, frikadeller og hakkebøffer. Jeg føler, at der er nogen der har tygget min mad for mig.
7) Skal jeg vælge mellem forret og dessert, vælger jeg forret.

Jeg skal så selv udfordre 7 personer, som ikke allerede er blevet tagged.
Jeg er ked af hvis I allerede er blevet tagged tidligere.

2 kommentarer:

Kornum sagde ...

Hej
jeg er blevet udfordret
af dig og ja jeg er frisk :)

Jette W sagde ...

Hej Rikke
Jeg skal også nok tage i mod udfordringen.Jeg har været på ferie, så der går lige nogle dage.