onsdag den 13. februar 2008

Kuvertalbum

Jeg kan ikke prale af idé til dette album. Jeg har liftet det fra Gitte, nærmere betegnet fra hendes blog: http://www.gittesscrapbooking.blogspot.com/ Da jeg så det blev jeg temmelig forelsket i det og blev nød til prøve lave noget der ligner. Man kan, som Gitte skriver på sin blog, købe et færdigt album á la dette.
Jeg har ikke pyntet det endnu, for jeg aner ganske simpelt ikke helt hvad jeg skal bruge det til endnu. Så det kan være det bliver lagt på min blog på et senere tidspunkt, bare pyntet færdig.


9 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

wawwww super flot album, glæder mig til at se den færdig engang :)

Mutte sagde ...

Det ser lækkert ud, har du brugt færdige kuverter? Det blir' spændende at se når du får det lavet færdigt!

troll13 sagde ...

Tak :o)
Og til Mutte, så har jeg lavet en skabelon, det kan være, at jeg kan skrive nogle mål på og så tage et billede, hvis der er nogen som er interesseret ;o)

Stinne sagde ...

Det er vi - du må lave en How to do!
Har du lavet alle kuverterne i hånden , waau

Er det i bazzil eller ??

hvor har du købt scrapperrings henne ?

Flere spørgsmål kommer.... med tiden!

Super flot selv om du ikke er gået amok i pyntningen endnu!

KNUS hils familien!

troll13 sagde ...

Ja, det er bazzil, og ringene tror jeg jeg har købt hos Papirloftet. Du spørger bare løs ;o)
Du hilser også fødselsdagsbarnet der hjemme, og selvfølgelig også drengene

Mutte sagde ...

Tak for skabelonen til kuverterne. Den vil blive gemt til senere brug

Sarah sagde ...

Super flot og smart.
Tak for skabelonen....

Gitte sagde ...

Fedt at du har lagt en skabelon på din blog. Hvis det er ok, så henviser jeg til skabelonen på min blog.
Der er jo mange muligheder at bruge kuverterne til:
1) årets gang for hver måned
2) BOM for hver måned med et foto af en selv
3) kopi af ens blog, som jeg har gjort
4) Årstidernes madopskrifter

Jeg glæder mig ihvertfald til at se, hvad du finder på. :-))

troll13 sagde ...

Du er meget velkommen til at henvise til min blog ;o)
Super gode idéer du har skrevet :o)
Det skal jeg bestemt tage med i mine overvejelser ;o)