lørdag den 7. juni 2008

Designer hos Unik Hobby

Lige en nyhed fra mig...
Jeg er blevet spurgt af Benedikte om jeg vil være med i Designteamet i Unik hobby. Jeg har takket ja og er rigtig stolt over, at være valgt.
Kig på unikhobby.dk i den kommende tid så sker der sikkert en masse.

Hendes nye designerteam består af:
http://www.homemadeby-stinne.blogspot.com/
http://www.tanjas-hule.blogspot.com/
http://www.dot-scrap.dk/
Og så mig...

Og jeg ved, at de tre andre laver nogle fantastiske ting, så nu må jeg have tændt op i den øverste, og se hvad det kan blive til.

7 kommentarer:

Tanja sagde ...

Mange gange TILLYKKE fra mig... Glæder mig rigtig meget til vores kommende samarbejde :o)

Hmm hvem mon det er der skal have gang i den øverste når man er i team med dig... Griner
Fortsat rigtig god weekend..

Scrapknuzz Tanja :o)

Jette / ma11edina sagde ...

Stort tillykke, Rikke, det er fuldt fortjent, som de andre. Det er en fed hjemmeside og shop - elsker deres varer, og du vil da helt sikkert kunne diske op med det ene lækre efter det andet - som altid ;-)

Majer sagde ...

Tillykke med den nye titel. Glæder mig til at se, hvad du får lavet for hende :-)

Unknown sagde ...

Nej, hvor skønt - tillykke. Glæder mig til at se hvad du finder på :0)

Lone sagde ...

Stort tillykke, så fuldt fortjent :-) Glæder mig til at se hvad du finder på.

Gitte sagde ...

Stort stort tillykke. Du er ved gud i himlen ogs� bare s� dygtig og unik i din stil - s� det er jeg sikker p� at du klarer med glans. Jeg gl�der mig til at se mere fra dig.

Mette sagde ...

Stort tillykke Rikke - glæder mig til at se hvad designteamet finder på. Det kan kun blive godt.