lørdag den 28. juni 2008

Et kort før ferien...

Så fik jeg lige lavet et bestillingskort, som skal bruges om en uge. Det skulle lige nå at være færdigt inden jeg tager med min lille famillie 14 dage til Mallorca. Det glæder jeg mig helt vildt til.
Sidste år fik vi ikke rigtigt holdt noget ferie, da vi lavede tag. Ikke fordi vi er færdige med at bygge, vi har lige udvidet huset med 20 kvadratmeter, men vi skal væk fra huset, så min kære mand ikke liiiige finder på noget. Så jeg tror at Mallorca er langt nok væk ;o) Og min ene søster flytter ind og sørger for både hus, kat, hund og planter, så det kan jo ikke være bedre ;o)


10 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhhh, igen et utrolig flot kort:)

Majer sagde ...

Rigtig fint kort. God idé at rejse langt væk, så du er sikker på at manden også holder FERIE!!! God tur :-)

Nina sagde ...

Fantastisk flot og velarbejdet kort! ♥

Anonym sagde ...

Super flot kort. Jeg kan godt lide, at du bruger både stempel og QK sammen. Det giver et utroligt flot resultat. Endnu engang verdensklasse.

maria sagde ...

Super flot kort, jeg er vild med aben.
Rigtig god sommerfeie

Gnyllen sagde ...

Sikke et flot kort!
Jeg skriver lige til alle blogs jeg lige kender da jeg har fået tegnet Amalie til meget billige penge og det er virklig flot. Du kan prøve at se på min blog. Jeg regner med at scrappe et LO med det på.

❤ Kaia sagde ...

Å for et nydelig kort. Herlige farger, og bruken din av cq-dies er bare helt super.

Karina Beck sagde ...

Super lækkert kort igen. Er især vil med den øverste del hvor aben hænger fast i alt det grønne.

Rigtig god tur til Mallorca.

Charlotte Ravn sagde ...

Ih et lækkert kort, den er rigtig sød den lille abe! Rigtig god ferie!

Susanne Meltesen sagde ...

Og du har gjort det igen...

Jeg er helt vild med dine mange små finurlige detaljer og den måde du får det hele sat sammen på.

Vildt lækkert... ;o)